سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دسترسی به الهیه

مهم‌ترین نکته‌ در خرید آپارتمان علاوه بر قیمت، راه‌های دسترسی به آن منطقه است. اگر شما قصد سکونت در منطقه الهیه را دارید باید به شما بگوییم که از بابت دسترسی به نقاط شهر چه با وسایل حمل و نقل عمومی و چه با ماشین شخصی نباید نگرانی به دل خود راه بدهید چراکه الهیه تهران از جمله محله هایی است که از دسترسی بسیار خوبی برخوردار میباشد. در ادامه به دسترسی های الهیه تهران پرداخته ایم.

ایستگاه مترو الهیه تهران

برای استفاده از مترو، خط یک مترو رفتن به الهیه را برای شما آسان کرده است که می‌توانید از مترو قیطریه و مترو صدر استفاده کنید. برای نزدیکترین مترو به الهیه فرشته ایستگاه مترو شریعتی نیز بسیار نزدیک می باشد ولی برای نزدیکترین مترو به الهیه مریم شرقی می توانیم به شما مترو قیطریه را پیشنهاد دهیم؛ این مترو برای رفت و آمد در این خیابان بسیار عالی می باشد. ایستگاه مترو دسترسی را به الهیه تهران بسیار تسهیل بخشیده است.

ایستگاه بی آر تی الهیه

اگر شما از وسایل عمومی مانند بی‌آرتی استفاده می‌کنید، باید بگوییم که بی‌آرتی‌های تجریش-راه‌آهن بهترین گزینه برای شما هستند؛ اما بهتر است بدانید بطور کلی برای رفت و آمد به الهیه استفاده از مترو نسبت به استفاده از بی آر تی بهتر می باشد و همانطور که گفته شد برای این منطقه ایستگاه های مترو قیطریه، صدر و شریعتی تعریف شده است.

ماشین شخصی

در صورت استفاده از ماشین شخصی، اتوبان آیت‌الله مدرس و اتوبان صدر دسترسی را به الهیه تهران آسوده کرده است؛ خیابان شریعتی نیز که در شرق محله الهیه قرار گرفته است از دیگر دسترسی ها با ماشین شخصی میباشد.