سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت تحقیق قبل از معامله آپارتمان در اقدسیه

خرید آپارتمان نیز به همین صورت است، یعنی شما هر چقدر هم که پول و سرمایه ملکی داشته باشید، در ابتدا باید بصورت مفصل از تمام جزییات و امکانات آن خانه آپارتمانی آگاهی داشته باشید. در کنار آن حتما حتما لازم است تا تمام جزییات بدست آمده را با معیارهای خود مقایسه کنید. در ابتدای کار شما باید از خود بپرسید، واقعا اقدسیه (Aqdasiyeh) کجای تهران است؟ و یا اگر اقدسیه تهران بالاشهر است، با توجه به قیمت خانه و املاک آن چه انتظاری دارید و خود شما نیز چه نیازهایی دارید؟

آپارتمان در اقدسیه

برای مثال ممکن است از یک آپارتمان در اقدسیه بازدید کنید که از جهت دارا بودن استخر، سونا و جکوزی فول آپشن باشد، اما شما از شنا کردن خوشتان نمی آید و یا اصن آموزش شنا ندیده باشید؛ پس این امکانات برای شما قطعا بیهوده است. یا اینکه شما با توجه به سن و علاقمندی خود عاشق انواع ورزش و دویدن در محیط باز هستید؛ ولی پیرامونی آن آپارتمانی که در منطقه 1 واقع شده و قصد خرید آن را دارید هیچ پارک، بوستان، مجموعه ورزشی آزاد و حتی زمین باز وجود نداشته باشد.

اقدسیه کجای تهران است؟

قبل از معرفی املاک و بحث در مورد قیمت خرید خانه و آپارتمان در اقدسیه، وظیفه داریم تا شما را با کروکی این محله، امکاناتی که در اقدسیه وجود دارد و دیگر جزییاتی که ممکن است با معیار‌های شما هم خوان یا متضاد باشد آشنا کنیم. با استفاده از این اطلاعات شما درخواهید یافت که اقدسیه تهران بالاشهر است و کجای تهرانه.

اقدسیه کجای تهران است؟ اول از کروکی این محله برای شما خواهیم گفت. در حال حاضر محله اقدسیه، آنچنان که بر روی نقشه نیز مشخص است، بین بزرگراه صدر از جنوب، بزرگراه امام علی در شرق آن، خیابان پاسداران در شرق (حد فاصل میدان نوبنیاد تا تقاطع آن با خیابان فرمانیه) و در ضلع شمالی، خیابان نارنجستان تا ابتدای بزرگراه ارتش محصور شده است.

با بررسی دقیق تر نقشه گوگل مشاهده خواهید کرد که املاک اقدسیه تهران با محله‌های ازگل در شرق، پاسداران در جنوب، فرمانیه و چیذر در غرب و آجودانیه از سمت شمال هم جوار می باشد.

قیمت آپارتمان در اقدسیه تهران

حالا که با دانستن اهمیت تحقیق درباره محله جدید زندگی خود و آشنایی با کروکی اقدسیه در شمال تهران، بپردازیم به قیمت آپارتمان در اقدسیه تهران. گرچه با ساخت و سازهای فراوان و نامنظم این محله طی یک دهه اخیر دیگر مثل سابق محله ای دنچ محسوب نمی شود، اما همچنان بخاطر بالاشهر محسوب شدن این محله و آپارتمان‌های فول آپشن آن قیمت هر متراژ آن بالغ بر 50 میلیون تومان تخمین شده می شود.

البته قیمت فوق با توجه به نوع سازه آن متغیر است و مشاورین املاک اقدسیه به هنگام کارشناسی و قیمت گذاری، این مورد را لحاظ کرده اند.

برخی از خانه‌های آن مانند برج‌های شهرک چمران کاملا آپارتمانی بوده، برخی نیز ویلایی شکل و دارای حیاط می باشند. تفاوت نوع ساختمان، مشاعات و امکانات املاک اقدسیه، در نرخ ارزش گزاری خانه‌های آن، گاها اختلافی 20 میلیونی نیز ایجاد می کند.

قیمت زمین در اقدسیه تهران

حتما شوخی مان گرفته، نه؟ خرید و فروش زمین در اقدسیه امری غیر ممکن است. قیمت گذاری زمین در اقدسیه آن طور که شما فکر می کنید نیست، در واقع امروزه لفظ زمین، فقط یک منطقه خالی از هیچی نیست؛ اکنون به زیربنای ساختمان‌ها و خانه‌هایی که حداقل 30 سال از عمر آن گذشته و کلنگی قلمداد می شوند نیز زمین می گویند. قیمت زمین در اقدسیه تهران، طبق آخرین آمار از قیمت زمین‌های بالا شهر و منطقه 1 تهران، بسته به موقعیت محله آن، از متری 130 میلیون تومان به بالا می باشد.