سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوت و کور ترین محله های تهران

?

 معرفی سوت و کور ترین محله های تهران

بسیاری از افراد به دنبال زندگی در محله های آرام هستند و از محله های پر سرو صدا و شلوغ بیزارند.

تهران شهر بسیار بزرگی است و پیدا کردن محله سوت و کور در آن بسیار دشوار است. اما در قلب تهران میتوانید محله های بسیار آرام و دلنشین را مشاهده کنید.  در ادامه با ما همراه باشید با معرفی سوت و کور ترین محله های تهران

دزاشیب

محله دزاشیب که با نام محله کبیری نیز شناخته می‌شود از محله هایی است که در شمال تهران قرار دارد. محله دزاشیب، از قدیمی های منطقه یک در شمال تهران می‌باشد. این محله قدمتی 3 هزار ساله دارد. دزاشیب را در گذشته های بسیار دور با نام دزج سلفی می‌شناختند. این محله را می‌توان در دسته محله های بسیار سوت و کور تهران دانست. محله دزاشیب، محله ای دور از حاشیه در دل تهران میباشد.

محله دزاشیب تهران?

دولت

دولت یا همان خیابان کلاهدوز کنونی را میتوان یکی دیگر از محله های آرام و ساکت تهران برای زندگی در نظر داشت. محله دولت یادگار زمان قاجار است، در آن زمان توجه بسیار زیادی به شهرسازی در کشور شده بود و تاریخچه محله دولت نیز به همان زمان ها برمیگردد. در آن زمان این محله را در دسته مهم ترین محله های تهران قرار داده بودند.

محله دولتپ?

آجوادانیه

آجودانیه محله ای دیگر، واقع شده در شمال تهران محله شمیرانات میباشد. آجودانیه را میتوان در دسته محله های آرام و به دور از حاشیه دانست. البته در مقابل محله دزاشیب، محله ای پرحاشیه به حساب می‌آید. آجودانیه به بزرگراه بسیار مهم ارتش دسترسی دارد.

محله آجودانیه تهران?

?