سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مناسب ترین قیمت آپارتمان های مدرن آجودانیه

محله ی آجودانیه دارای خانه ها و آپارتمان های لوکس و مدرن بسیاری هستند، تیم آکس هوم اطلاعات خانه ها و قیمت آن ها که کارشناسی شده نیز می باشد به صورت روزانه آپدیت کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد، که هر فردی با توجه به امکانات و نیازهای ملک و خواسته های خود تطبیق دهد.

قیمت خانه در محله آجودانیه با توجه به آب و هوای بسیار خوبی که دارد و همچنین به دلیل وجود مکانهای تفریحی از قبیل کوه دارآباد که در نزدیکی این محله است و موزه ای مانند موزه حیاط وحش و پارک شطرنج که از پارک های معروف منطقه 1 تهران است دلیل بر گران بودن آپارتمان های این منطقه نسبت به آپارتمان های مناطق دیگر می باشد.

مشاوره در خرید و فروش در آجودانیه

با توجه به تخصصی بودن تسلط مجموعه مشاورین املاک آکس هوم بر روی منطقه شمال تهران، بهترین فایل های آگهی مناطق 1 و 3 قابل دسترسی است که منطقه آجودانیه نیز از جامع ترین مناطق دارای آگهی می باشد. شما می توانید با این آگهی ها اقدام به خرید آپارتمان در آجودانیه فرمایید.

مرزبندی آجودانیه به چه صورت است؟

یکی از دلایلی که بر روی قیمت‌ برج‌های آجودانیه تاثیر می‌گذارد، مرزبندی این منطقه است که در ادامه به صورت کامل توضیح می‌دهیم. منطقه آجودانیه تهران از:
  • شمال به خیابان پورابتهاج
  • جنوب به بزرگراه ارتش و خیابان موحد دانش
  • غرب به خیابان سپند
  • شرق به خیابان شهید صمیع
ختم می‌شود. به صورت کلی مرز محله آجودانیه تهران با دیگر محلات تهران، از شمال به محله دارآباد و کاشانک، از غرب به محله کاشانک، از جنوب به محله اراج تهران (شهرک شهید چمران و شهرک ولیعصر) و کاشانک و از شرق به محله دارآباد ختم می‌شود، در نتیجه می‌توان گفت که محدوده‌ای مابین دارآباد و کاشانک هست. نزدیکترین مترو به دارآباد، ایستگاه قائم میباشد. با این حال باز هم اگر سوالی در ارتباط با خرید آپارتمان در آجودانیه در ذهن‌تان باقی مانده است می‌توانید با مشاوران خرید و فروش املاک مسکونی آکس هوم در تماس باشید؛ همچنین جهت خرید آپارتمان در دارآباد نیز می‌توانند به درستی شما را راهنمایی کنند.