سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رقص نور و سایه در تهران

?

 تهران، پایتخت ایران و سومین شهر بزرگ در خاورمیانه است. این شهر با تکنولوژی روز دنیا در حرکت بوده و درحال به روز رسانی خود میباشد.

در کوچه پس کوچه های تهران میتوانید تلفیقی از هنر و معماری را به وضوح مشاهده کنید، در محله های شمال تهران، برج های عظیمی ساخته شده که طرفداران بسیاری دارند. منطقه شمیرانات تهران از منطقه های بسیار خوش آب و هوای تهرانه که از امکانات و دسترسی های بسیار زیادی برخورداره و به جهت همین امکانات رفاهی و دسترسی ها تونسته توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه. خرید ?پارتمان در منطقه 1 تهران، به آرزویی دست نیافتنی برای ساکنین کلانشهر تهران شده است. در ادامه به بررسی برج های برخی از محله های شمال تهران پرداخته ایم.

برج های معروف الهیه

محله الهیه به ساختمان ها و برج های اعیان نشین خود معروف است. از مهم ترین و معروف ترین برج های الهیه میتوان به برح دو قلو الهیه که دارای 35 طبقه است اشاره کرد؛ برج دوقلو در خیابان گلنار الهیه واقع شده است. قیمت خانه در برج دوقلو الهیه بسیار بالا میباشد به طوری که پنت هاوس این مجموعه گرانترین خانه ای است که در تهران قرار دارد. از سوی دیگر معماری این برج از روی برج دوقلوی آمریکا الهام گرفته شده و همین موضوع سبب شد تا برج دوقلو از جمله برج های معروف الهیه باشد. درحال حاضر بهترین طبقه برج دوقلو پنت هاوس این سازه میباشد. خرید آپارتمان در الهیه نیز طرفداران خود را دارد چراکه الهیه از جمله محله هایی است که از دسترسی و  امکانات بسیار خوبی برخوردار میباشد.

محله الهیه تهران?

برج های زعفرانیه

یکی از معروف ترین و لاکچری ترین برج های تهران در محله زعفرانیه واقع شده است. برج رزیدنس زعفرانیه، با معماری  فوق العاده خود، یکی از بهترین برج های ایران است که با تکنولوژی مدرن روز جهان تجهیز شده است. سیستم های گرمایشی و سرمایشی این برج زعفرانیه به گونه ای تعبیه شده است که در مواقع قطع برق، به برق اضطراری متصل می شوند. همچنین امکاناتی نظیر سونا، باشگاه بدنسازی، سالن بولینگ، سالن اجتماعات بزرگ، کارواش خودرو و آنتن مرکزی ماهواره ای از امکانات به روز برج رزیدنس رعفرانیه بوده که این محله را از دیگر محله های منطقه 1 تهران متمایز کرده است.

برج های زعفرانیه?

 

?