سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خرید آپارتمان در قیطریه هم قیمت با خرید خانه در اروپا!

محله قیطریه یکی از محله‌های قدیمی و با اصالت شهر تهران در بخش جنوبی منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. این محله به دلیل داشتن امکانات و دسترسی‌های مناسب باعث شده تا تبدیل شود به یکی از پر تقاضاترین محله‌های شمالی تهران. همانند دیگر محله‌های اطراف خود، از کلاس بالایی برخوردار است. ساکنین این محله‌ها عموما افرادی هستند که سطح اجتماعی بالایی دارند و همین موضوع جو کلی محله را بسیار مناسب برای زندگی می‌کند؛ البته این نکته نیز جالب توجه است که ساکنین بومی و قدیمی‌تری در این محله وجود دارند که در خانه‌های ویلایی زندگی می‌کنند، درواقع میتوان گفت که ساکنین محله قیطریه به دو دسته تقسیم می‌شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با امکانات، ویژگی‌ها و دسترسی‌های محله قیطریه آشنا شوید تا اگر قصد خرید آپارتمان در قیطریه را دارید، این کار را با اطلاعات و دانش بالا انجام دهید.

دسترسی‌های محله قیطریه

محله قیطریه از شمال به حکمت، ازجنوب به اختیاریه منتهی میشه. علاوه بر این قیطریه از غرب و شرق هم به الهیه و از  چیذر محدود شده است.

اگر شما اهل استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستید، خوشبختانه ایستگاه مترو قیطریه در تقاطع بلوار صبا و خیابان شریعتی قرار دارد. این ایستگاه در خط یک مترو شهری تهران است.

بلوار صبا، بلوار قیطریه، بلوار کاوه و بلوار اندرزگو از معروف‌ترین و پر تردد ترین خیابان‌های محله قیطریه است.

وجود اتوبان‌های صدر در جنوب قیطریه و چمران چمران در غرب این محله بهترین گزینه برای دسترسی به نقاط مختلف شهر است.

خرید آپارتمان در قیطریه

فاصله قیطریه تا میدان تجریش

میدان تجریش بعنوان یکی از مهم‌ترین میدان های تهران در شمال شهر قرار دارد و از همه جهت به امکانات حمل و نقل و تجاری، تفریحی و درمانی دسترسی دارد. شاید برای شما که قصد خرید آپارتمان در قیطریه را دارید جالب باشد که بدانید اگر مرکز قیطریه را تقاطع بلوار کاوه و صبا در نظر بگیریم تا میدان تجریش کمتر از 3 کیلومتر راه است که اگر بخواهید با خودرو شخصی این مسیر را طی کنید در صورت ترافیک روان حدود 10 دقیقه زمان میبرد.

قیمت آپارتمان در قیطریه

قیمت آپارتمان در قیطریه محدوده نسبتا وسیعی دارد. بطوری که شما می‌توانید خانه‌های با قیمت فوق‌العاده بالا و حتی پایین پیدا کنید. این اختلاف میتواند توسط فاکتورهای مختلفی ایجاد شود، بطور مثال موقعیت قرارگیری در محله، سن ساختمان، امکانات و دسترسی‌های نزدیک به آن خانه از جمله مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار هستند.

جدول قیمت آپارتمان در قیطریه

شما میتوانید به راحتی در صفحه خرید آپارتمان در قیطریه تمام آگهی‌های مربوط به آن را بررسی کنید و قیمت بروز آنرا مشاهده نمایید.