سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت آپارتمان در تهران از مادرید پیشی گرفت!

خرید خانه در تهران

قبل از خرید، بازار را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ارزش مبلغی که می پردازید دریافت خواهید کرد. با مشاور املاک مطمئن صحبت کنید و فروش‌های اخیر در منطقه را بررسی کنید. به توصیه های سازنده یا نماینده آنها اعتماد نکنید. این امر به ویژه در صورتی که قصد خرید آن را دارید بسیار مهم است. یکی از بهترین مشاوران در زمینه خرید و فروش ملک، املاک تخصصی آکس هوم در منطقه یک است.

خرید آپارتمان در نیاوران

همانطور که در شروع این مقاله نیز بیان شد در ابتدا به ساکن باید بررسی نمایید که آیا خرید خانه در این منطقه می تواند به صرفه باشد و یا خیر در مدت زمان مشخصی امکان بازشگشت سرمایه شما فراهم می شود!؟ این استراتژی سرمایه گذاری را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که برای اهداف سرمایه گذاری املاک شما منطقه ی نیاوران و یا منطقه 1 تهران مناسب است. شما باید با درک روشنی از دلایل خود برای خرید آپارتمان در نیاوران تهران، و همچنین خطرات، مزایا، امور مالی، مدیریت و نیازهای نگهداری ملک را بررسی کنید و سپس اقدام به عمل نمایید.

جدول قیمت خرید آپارتمان در نیاوران

بیاید در خیابان های نیاوران قدیمی بزنیم و نگاهی به قیمت های به روز آپارتمان در گوشه کنار نیاوران بیندازیم.

جدول قیمت آپارتمان در نیاوران

مزایا خرید آپارتمان در نیاوران

ساختمان‌ های محله ی نیاوران نسبت به مناطق دیگر تهران بسیار لوکس تر می باشند و استانداردهای بیشتری بهره می برند، زیرا برای ساخت خانه های نیاروان از متریال اولیه مناسب تری استفاده شده است و همچنین این منطقه بسیار خوش آب و هوا می باشد دسترسی بسیار مناسبی به اطراف تهران دارد و در کوهپایه های کلک چال شکل گرفته است.

معایب خرید آپارتمان در نیاوران

از معایب خرید آپارتمان می توان به قیمت خانه ها نیاوران اشاره نمود که نسبت به دیگر نقاط تهران چیزی حدود 2 برابر گران تر است اما نسبت به مزایایی که دارد این مبلغ می تواند بسیار به صرفه تر از آن چیزی که می پردازید باشد.