سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت بالا بودن متقاضی املاک نیاوران در چند دهه گذشته

در این بین، نیاوران (Niavaran) از جمله محله های اشرافی تهران بود که به دلایلی که خدمتتان عرض می کنیم، بیشترین متقاضی ملک و زمین برای ساخت مسکن و خانه ویلایی و حتی آپارتمان مسکونی را داشت. از مهم ترین دلایل آن موارد زیر می باشد:

 

بیشترین ارتفاع از سطح دریا نسبت به دیگر محله های بالاشهر تهران

برخورداری از بیشترین نرخ فضای سبز در بین دیگر محله های منطقه 1

وجود مراکز مهم ملی و فرهنگی و حتی دیپلماتیک، با ویژگی غیر قابل انتقال به غیر مانند: مجموعه کاخ نیاوران، پارک نیاوران، اردوگاه باهنر (کمپ باهنر)

فاصله مناسب از مراکز تفریحی، سیاحتی زیارتی و گردشگری منطقه

بالا بودن نسبی قیمت خرید و فروش خانه و آپارتمان در نیاوران، نسبت به دیگر محله های منطقه یک

ممکن است برخی از دلایل بالا برای شما قانع کننده نباشد و از نظر شما هیچ برهانی در پشت آن نباشد. مواردی که خدمتتان اعلام کردیم باعث می شود تا:

 

در هنگام آلودگی هوا در فصول گرم، و وارونگی هوا در فصول سرد، همچنان ساختمان های مسکونی این محله بالاتر از سطح آلاینده ها قرار بگیرند.

فضای سبز علاوه بر ایجاد آب و هوایی معتدل و مطبوع، تعداد ساختمان ها و املاک مسکونی را پایین نگه داشته و در نتیجه افزایش جمعیت را متوقف می کند.

اماکن تاریخی و فرهنگی به دلیل ارزش بدون قیمت و متعلق بودن آن ها به میراث فرهنگی کشور، باعث شده تا شهرداری قادر نباشد تا جهت کسب درآمد خود، آن ها را بفروشد.

فاصله مناسب خانه و آپارتمان های نیاوران از مسیرهای کوهنوردی، تله کابین توچال، پاتوق های اجتماعی و همچنین مراکز زیارتی مثل امامزاده صالح و امامزاده قاسم، از آمد و شد زیاد و ترافیک خودرویی جلوگیری کرده است.

ضمن اینکه بالا بودن قیمت های خرید مسکن در نیاوران شامل، آپارتمان، پنت هاوس، ویلا و باغ برج نسبت به دیگر محلات منطقه 1، سبب شده تا خرید خانه های نیاوران حتی برای ثروتمندان نیز به صرفه نباشد.

علاوه بر این ساکنینی که در این محله زندگی می کنند، اکثرا دارای کسب و کارهایی هستند از خانه نشینی آن ها جلوگیری به عمل آورده و بیشتر زمان خود را در سفرهای کاری و ماموریت هستند.

حال برای عزیزان و شهروندانی که همچنان به زندگی در نیاوران علاقمند هستند یا قصد سرمایه گذاری در آن را دارند به بررسی قیمت خرید خانه ها و آپارتمان های نوساز و چند سال ساخت نیاوران می پردازیم. در این مسیر می خواهیم، یکی از بهترین بنگاه های مشاور املاک در نیاوران را نیز به شما معرفی می کنیم.

قیمت آپارتمان در نیاوران

اولین مرحله قبل از خرید خانه‌های نوساز و پنت‌هاوس‌های لاکچری و فوق مدرن در نیاوران، استعلام و بررسی قیمت آپارتمان در نیاوران می‌باشد. قیمت نیاوران به نسبت خرید آپارتمان در آجودانیه بسیار مناسب‌تر است.


مشاورین مسکن آکس با فایلنیگ بسیار قوی، بیش از چند صد آگهی متنوع جهت خرید خانه در نیاوران را همراه با قیمت آپارتمان و در متراژهای مختلف، با شما به اشتراک گذاشته‌اند که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:


قیمت آپارتمان نوساز در نیاوران

قیمت آپارتمان 50 متری در نیاوران

قیمت آپارتمان 60 متری در نیاوران

آپارتمان 90 متری نیاوران همراه با قیمت

قیمت فروش آپارتمان 70 متری در نیاوران

خرید آپارتمان 100 متری در نیاوران با قیمت

قیمت آپارتمان 200 متری نیاوران در سال جدید

پس جهت خرید آپارتمان در نیاوران تهران شیپور خود را به ما بسپارید، تا با صدایی رساتر نرخ قیمت آپارتمان های نیاوران را توسط مشاور املاک نیاوران به گوش مشتریان شما برسانیم. صدای این شیپور، سرعت و امنیت بالا در معامله و در نهایت رضایت حداکثری شما خواهد بود. در خیابان نیاوران با آپارتمان‌های مختلفی از جهت نوع ملک، تعداد اتاق خواب، سال ساخت، تعداد طبقات و ... بسیاری دیگر روبرو می‌شوید که تمامیه این المان‌ها در خرید آپارتمان و قیمت خانه تاثیر گذار می‌باشد و می‌تواند بر گرانی و ارزانی ملک تاثیر گذار باشد.

خیابان نیاوران در شمال تهران یکی از محله های مرفه و عیان نشین تهران محسوب می شود. این محله از مناطق محله ی شمیرانات می باشد که از غرب با خیابان تجریش و از جنوب با خیابان فرمانیه در ارتباط است. جهت خرید راحت در محله نیاوران می توانید به سایت آکس مراجعه فرمایید و در صفحه ی فیلتر از خرید آپارتمان در نیاوران استفاده نمایید.