سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آپارتمان در خیابان سیزدهم ولنجک

خیابان سیزدهم یکی از خیابان های واقع شده در ولنجک تهران است که باتوجه به ویژگی هایی که دارد یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاران ملکی قرار گرفته است. خیابان سیزدهم به دو بخش پایین خیابان سیزدهم و بالای خیابان سیزدهم تقسیم میشود.

خیابان سیزدهم نسبت به دیگر خیابان های ولنجک، دسترسی مناسب تری داشته و به خیابان اصلی ولنجک و بلوار بهزادی که یکی از اصلی ترین بلوار های این محله نیز بشمار میرود، دسترسی دارد. همچنین میتوانید برای مشاوره درمورد خرید و فروش آپارتمان های نوساز و چند سال ساخت در ولنجک از مجموعه آکس هوم در این حوزه کمک بگیرید.

لیست آگهی های خرید آپارتمان در خیابان سیزدهم ولنجک

قیمت آپارتمان در خیابان سیزدهم

برخی از ساختمان های لوکس و مدرن امروزی در این خیابان متری 180 میلیون بوده اما در میان آگهی های املاک خیابان سیزدهم آپارتمان هایی از متری 600 میلیون تومان نیز دیده شده است؛ باتوجه به این موضوع نمیتوان قیمت دقیقی را از آپارتمان های این خیابان ارائه داد چراکه قیمت آپارتمان در خیابان سیزدهم، باتوجه به سن سازه، متراژ واحد، تعداد طبقات، امکانات و نوع سازه برآورد میشود.

مشاورین آکس هوم روزانه آگهی های معتبر خرید آپارتمان در پایین خیابان سیزدهم ولنجک را در اختیارتان قرار خواهند داد که میتوانید تمام آگهی ها را به همراه قیمت بروز مشاهده کنید.