سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آپارتمان های خیابان نیاززاده

خیابان نیاز زاده یکی از خیابان های اصلی محله زعفرانیه تهران است؛ خیابان نیاززاده با توجه به موقعیت مکانی خود، به مکان های تاریخی این محله دسترسی داشته و علاوه بر آن امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری در اطراف این خیابان واقع شده اند. خیابان نیاززاده به توچال و بام زعفرانیه نیز نزدیک میباشد.

لیست قیمت آپارتمان در خیابان نیاززاده

خرید آپارتمان در خیابان نیاززاده

یکی از المان هایی که در زمان خرید آپارتمان اهمیت دارد، موقعیت مکانی سازه میباشد و بعد از آن، نوع سازه و سن سازه مورد توجه قرار میگیرد؛ خیابان نیاز زاده با توجه به موقعیت مکانی خود در زعفرانیه، از موقعیت خوبی بهره مند بوده و علاوه بر آن تنوع سازه در این خیابان و خیابان های اطراف آن سبب شده تا با هر سلیقه ای بتوانید ملک مورد نظرتان را در خیابان نیاز زاده جستجو کنید. با خرید آپارتمان در خیابان نیاززاده میتوانید به هتل الماس زعفرانیه، سالن ورزشی بقیه الله، فرهنگستان هنر و دهکده نشاط دسترسی داشته باشید و از امکانات آنها بهره مند باشید.

قیمت آپارتمان در خیابان نیاز زاده

موقعیت مکانی این خیابان به گونه ای است که به خیابان فیروزکوه، خیابان حسینی و خیابان روستاییان دسترسی آسانی دارد. تمام این خیابان ها ازجمله خیابان های اصلی زعفرانیه بشمار میروند. همچنین آب و هوای این منطقه بسیار مطبوع بوده، تمام این موارد سبب شده تا قیمت آپارتمان در خیابان نیاززاده گران بوده و خرید آپارتمان در خیابان نیاززاده زعفرانیه، با بودجه کم امکان پذیر نباشد. بعنوان مثال قیمت متری آپارتمان نوساز در خیابان نیاززاده، حدود 350 میلیون تومان میباشد که بازهم بستگی به موقعیت مکانی، امکانات و دسترسی های ساختمان دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید آپارتمان در زعفرانیه به وب سایت آکس هوم مراجعه کنید تا به فایلی کامل از آگهی های خرید آپارتمان دسترسی داشته باشید.

خیابان نیاززاده

از آنجاییکه خیابان نیاززاده یکی از خیابان های واقع شده در محله زعفرانیه تهران است، میتوانید تصور کنید که این خیابان از چه امکاناتی بهره مند میباشد. همانطور که گفته شد، خیابان نیاززاده به بام توچال نزدیک بوده و ساکنین این خیابان میتوانند از امکانات رفاهی و تفریحی در مجموعه ورزشی و تفریحی توچال بهره مند باشند. این خیابان به خیابان های فیروزکوه، حسینی، خدامراد و خیابان روستائیان دسترسی دارد. اگر درحال جستجو میان آگهی های شمال تهران هستید، آگهی های خرید آپارتمان در خیابان سیزدهم ولنجک را فراموش نکنید.