سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آپارتمان در خیابان ثروتی

خرید آپارتمان در خیابان ثروتی

خیابان ثروتی یکی از خیابان های واقع شده در محله فرمانیه تهران است که دسترسی مناسب به دیگر خیابان های اصلی فرمانیه نیز دارد؛ بعنوان مثال خیابان ساعدی که یکی از خیابان های معروف و پرطرفدار فرمانیه است، در جوار خیابان ثروتی واقع شده است. اگر بخواهیم بطور دقیق تر موقعیت مکانی خیابان ثروتی را بررسی کنیم باید بگوییم این خیابان در کنار خیابان کامرانیه شمالی واقع شده و در نهایت به خیابان اصلی فرمانیه میرسد.

آگهی های خرید آپارتمان در خیابان ثروتی

قیمت آپارتمان در خیابان ثروتی

قمیت خرید آپارتمان در خیابان ثروتی به المان هایی همچون، سن سازه، موقعیت مکانی، امکانات و از همه مهم تر نوع سازه بستگی دارد. آپارتمانی نوساز را تصور کنید که امکانات معقولی دارد، اما در برابر آن برج های لوکس و مدرن قرار دارند که علاوه بر امکانات اولیه، امکانات رفاهی بسیاری را در اختیار ساکنین خود قرار میدهند؛ هر دو سازه در خیابان ثروتی واقع شده اند اما به جهت تفاوت در نوع سازه و امکانات، قیمت آنها بسیار متفاوت خواهد بود. اما اگر به دنبال قیمت آپارتمان در خیابان ثروتی هستید، میتوانید میانگین قیمت آپارتمان های این خیابان را حدود متری 300 میلیون تومان در نظر داشته باشید.

آپارتمان 100 متری در خیابان ثروتی

تنوع سازه در خیابان ثروتی سبب شده تا علاوه بر مشاهده انواع آپارتمان، برج و خانه های ویلایی، دستتان برای انتخاب متراژ نیز باز باشد؛ باتوجه به بودجه خود، متراژ مد نظرتان را پیدا کنید. آپارتمان های 100 متری در خیابان ثروتی، یکی از پرطرفدار ترین متراژ واحد در این منطقه بشمار میرود که میتوانید خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت خرید آپارتمان در نیاوران و فرمانیه میتوانید به مشاورین آکس هوم مراجعه کنید.