سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آپارتمان در خیابان آصف

خیابان آصف واقع شده در محله زعفرانیه تهران، این خیابان باتوجه به موقعیت مکانی خود و دسترسی به خیابان های مهم دیگر نظیر بلوار بهزادی، خیابان نشاط، خیابان زعفرانیه و خیابان حسینی توانسته به یکی از لوکیشن های برتر تهران برای سکونت و سرمایه گذاری تبدیل شود. همچنین امکانات رفاهی و تفریحی که در دسترسی ساکنین این خیابان قرار دارد، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این خیابان میباشد.

آگهی های خرید آپارتمان در خیابان آصف

خرید آپارتمان در خیابان آصف

اگر یکبار به محله زعفرانیه مراجعه کرده باشید، حتما نام خیابان آصف را شنیده اید؛ خیابان آصف ازجمله خیابان های اصلی محله زعفرانیه بشمار میرود که تنوع سازه در این منطقه سبب شده تا این منطقه به جهت خرید آپارتمان مورد توجه قرار گیرد. با خرید آپارتمان در خیابان آصف میتوانیدسکونت در محله ای دنج و آرام را تجربه کنید. همچنین خرید آپارتمان در خیابان الف میتوانید یک دیگر از گزینه های شما برای سرمایه گذاری و سکونت باشد.

قیمت آپارتمان در خیابان آصف

قیمت خرید آپارتمان در خیابان آصف باتوجه به سن سازه، نوع ملک، موقعیت مکانی و امکانات آن برآورد میشود در نتیجه نمیتوانیم قیمت ثابتی را در مورد املاک آصف بگوییم؛ با این حال بطور میانگین و تقریبی میتوان قیمت خرید آپارتمان در خیابان آصف را حدود متری 300 میلیون تومان در نظر داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت آپارتمان در زعفرانیه و خیابان های مهم این محله به مجموعه آکس مراجعه کنید تا به فایلی کامل از آگهی های املاک در منطقه 1 تهران دسترسی داشته باشید.