سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آپارتمان در خیابان خزر

خرید آپارتمان در خیابان خزر

خیابان خزر یکی از خیابان های محله الهیه بشمار میرود که به بزرگراه صدر، خیابان شریعتی و خیابان شریفی منش دسترسی دارد. امکانات رفاهی و تفریحی که در اطراف این خیابان قرار گرفته سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید آپارتمان در خیابان خزر باشند. همانطور که میدانید سازه های محله الهیه تهران، سازه هایی مدرن و لوکس هستند که معماری خاصی دارند. باتوجه به این موضوع، خرید آپارتمان در خیابان خزر الهیه، مورد توجه سرمایه داران و خریداران ملکی قرار دارد. ازجمله دیگر مقاصد سرمایه گذاری در محله الهیه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید آپارتمان در گلناز
  • خرید آپارتمان در گلپاد
  • خرید آپارتمان در جبهه

قیمت آپارتمان در خیابان خزر

باتوجه به این موضوع که خیابان خزر در محله الهیه واقع شده است، قیمت آپارتمان در خیابان خزر الهیه، گران بوده و نمیتوان توقع قیمت پایینی را از آپارتمان های این منطقه داشت؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از آپارتمان های خیابان خزر میتوانید به مشاورین آکس هوم مراجعه کنید؛ مجموعه آکس همچنین میتوانند شما را در زمینه قیمت آپارتمان در الهیه تهران نیز راهنمایی کند.

آگهی های خرید آپارتمان در خیابان خزر

خیابان خزر کجاست؟

همانطور که گفته شد، خیابان خزر یکی از خیابان های واقع شده در الهیه تهران است که مقصدی برای خرید و سرمایه گذاری ملکی واقع شده است؛ علاوه بر خیابان خزر بسیاری افراد درمیان آپارتمان های خیابان صحرا نیز درحال جستجو املاک هستند. خیابان خزر باتوجه به قرار گیری و دسترسی به خیابان شریعتی، ازجمله محله هایی است که از دسترسی مناسبی بهره مند میباشد. همچنین این خیابان، به خیابان فرشته، خیابان چناران و خیابان یاسمن نیز دسترسی دارد.